מהפך באיגוד הטניס: יעבור מיתוג מחדש

 מאז כניסתו לתפקיד יו'ר איגוד הטניס לפני כחודשיים, עסוק היה אסי טוכמאיר בלימוד הסוגיות העומדות בפני האיגוד בפרט, והטניס הישראלי בכלל.
לאחר סיום עבודת המטה, הגיעו באיגוד להחלטה על רענון ובניית מיתוג מחדש ממנו יוכל הקהל ליהנות כבר בגביע הפדרציה באילת (1-4 בפברואר). מטרת המיתוג הנוכחי היא הגדלת המודעות לפעילות האיגוד בקרב האוהדים, השחקנים ומובילי דעת הקהל, תוך מיצוב הענף כסגנון חיים שלם וייחודי.
בתקופה האחרונה עמלו משרדי פרסום שונים על עיצוב חדשני ללוגו המייצג את הטניס הישראלי, והגישו הצעות מגוונות. באיגוד בחנו את ההצעות בכובד ראש, ולבסוף החליטו על לוגו בגווני כחול לבן המעוטר בעלי זית מלכותיים. הלוגו, אומרים באיגוד, מייצג את המסורת ארוכת השנים של הענף, ובד בבד מעניק לאיגוד נופך חדשני ויוקרתי, מינימליסטי אך מתוחכם.
אתר האינטרנט עבר אף הוא שינוי, וצבעו הותאם ללוגו החדש. בנוסף, מתוכננים על הפרק מוצרים ממותגים בלוגו האיגוד, שעשויים להימכר בעתיד בחנות קונספט ייחודית. בין המוצרים ניתן למנות חולצות פולו, מגבות, כובעים ואביזרים נלווים נוספים.
'האתגר שהוצב בפנינו במהלך זה היה השילוב בין הצורך להצעיד קדימה את איגוד הטניס הישראלי, על כל הפאר וההדר האופיינים לו, ומנגד, שמירה על המסורת והנכסים הקיימים', אמר יו'ר האיגוד הטניס, אסי טוכמאיר.

'השקת הלוגו החדש מהווה את אות הפתיחה במהלך המיתוג הכולל- ואליה מתווספים, בין היתר, חליפות לעובדי האיגוד כנהוג במגרשי הטניס באירופה ובעולם ומיתוג המגרשים בפרט, והמתקנים בכלל', סיכם היו'ר.

כחלק מהמיתוג הכולל גם חברו לאיגוד ספונסרים חדשים, המזוהים עם ערכי המצוינות האופייניים לענף.
סי שפיגלמן, מנכ'ל חברת SI&YAN, שסייעה בעיצוב המיתוג, מוסיפה: 'הקוד הנקי של האיגוד, המורכב מהצבעים כחול ולבן הוא נכס תדמיתי ישראלי, מוכר ואהוב בספורט הלבן. שילוב הצבעים משדר גאווה לאומית תוך שמירה על יוקרתיות הענף. בנוסף למחבטים, צורפו עלי הזית המייצגים מלכות וניצחון- ומקנים לסמל אופי ממלכתי, המציב אותו בשורה הראשונה של הטניס העולמי'.

כתבות נוספות